Un sondaj recent al
Reveal Marketing Research indică faptul că au apărut modificări vizibile faţă de anul trecut în
comportamentul românilor în ceea ce priveşte vizitele la mall-uri şi sumele
cheltuite cu această ocazie.

Durata unei vizite la mall a crescut faţă de 2024. Foto Shutterstock
Datele celui mai
recent sondaj realizat de Reveal Marketing Research pe un eșantion
reprezentativ național, urban și peri-urban, au indicat faptul că în 2025 românii
cheltuiesc cu 13% mai mulți bani decât anul trecut într-o vizită la mall,
respectiv 370 de lei, faţă de 327 lei în 2024. Cu toate acestea, suma nu se
referă la o creştere a consumului, ci mai degrabă reflectă creşterea de preţuri
la multe produse.
Cei mai mulţi bani
cheltuie cei din segmentul Adults & Family
(36-45 ani), care lasă la mall-uri 389 de lei la o singură vizită, în
timp ce la polul opus se situează cei din segmentul Pretentious (26-35 ani), cu 324 de lei.
Din…
Citește mai mult – Sursa Google News
Reclamatii & report: medialux85@gmail.com