România se poziționează pe locul 24 din 27 la indicele de accesibilitate pentru cheltuielile lunare la hypermarket, evidențiind o competitivitate scăzută în comparație cu alte țări din Uniunea Europeană.
Prețurile din hypermarketurile din România ne plasează pe locul 24 din 27 în UE. Foto Shutterstock
Indexul TRAI integrează atât informații obiective, obținute din surse precum Google Traffic, Google Places, Airly și Storia, cât și părerile subiective ale peste 100.000 de locuitori din zonele incluse pe platformă.
Printre indicatorii subiectivi evaluați se numără „Costul general al vieții”, care centralizează răspunsurile locuitorilor la întrebarea: „Costul general al vieții în cartierul tău este unul echilibrat, luând în considerare prețurile din restaurante, supermarketuri și piețe?”.
Cu cât scorul este mai apropiat de 100, cu atât locuitorii consideră că în cartierul lor „costurile vieții” sunt mai…
Citește mai mult – Sursa Google News
Reclamatii & report: medialux85@gmail.com