Reality-show-ul „Insula Iubirii” se bucură de succes la români, iar rețeta nu este deloc complicată, consideră psihologul Keren Rosner. Publicul găsește în astfel de programe un mijloc de relaxare, în ciuda controverselor pe care uneori le stârnește.

Concurenți la Insula Iubirii. Sursa: Temptation Island – Insula Iubirii / Facebook
Reality-show-ul „Insula iubirii”, bazat pe franciza internațională „Love Island”, se bucură de succes în rândul publicului din România, o arată cei peste 387.000 de urmăritori ai paginii oficiale de Facebook a emisiunii.
Psiholog: „Publicul este fascinat de provocările emoționale”
Spectacolul de divertisment de tip reality-show – ce prezintă situații reale și pune participanții să se comporte neregizat – urmează tema găsirii iubirii și a rezistenței cuplurilor în fața ispitelor a participanților, izolați de lumea exterioară, într-o vilă de pe o insulă exotică, dar care sunt…
Citește mai mult – Sursa Google News
Reclamatii & report: medialux85@gmail.com