De luna viitoare, pasagerii Wizz Air ale căror zboruri vor fi anulate sau care vor avea probleme vor fi sunați de robotul Wizz Air pentru informare. Compania a avut anul trecut o cotă de piață de 51% în România. “Vom avea o alertă de perturbare automatizată și recunoaștere vocală interactivă. În cazul unei perturbări mai serioase sau a unei anulări, acum vom suna pasagerul noi. Va fi un robot care va suna pasagerul și va explica ce se întâmplă cu zborul lui și care sunt drepturile pasagerilor, și ce poate face el. Va fi un fel de ghid pe telefon. Acest proiect va fi lansat în aprilie”, a declarat Valeria Bragarenco, Corporate Communication Manager al Wizz Air, în cadrul unei întâlniri cu presa de la București. Această alertă este realizată cu ajutorul tehnologiei bazată pe inteligență artificială și va fi lansată pe toate piețele unde operează Wizz Air, în diferite limbi. Pasagerii vor răspunde la întrebări prin răspunsuri simple cu da sau nu. Spre exemplu, dacă au primit cazare sau dacă încă așteaptă la aeroport. Dacă pasagerul va avea nelămuriri, atunci va fi transferat către un operator call-center. Robotul nu are un nume, așa cum suntem obișnuiți cu cei de la băncile de la noi, însă se va prezenta ca fiind din partea companiei.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “www.bacau.net”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News. După cum vedeți, este precizată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com