Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței, recunoaște faptul că retailerii au crescut prețurile la alte produse pentru a compensa limitarea adaosului comercial la alimentele de bază. „Dacă te așezi pe salteaua de apă, ea se lasă într-o parte și crește în altă parte. Este ceea ce în economie se numește ‘waterbed effect’”, a declarat președintele Consiliului Concurenței.
Întrebat dacă a observat creșteri de prețuri la alte produse, poate non-alimentare, în această perioadă în care Guvernul a limitat adaosul comercial la anumite alimente de bază, președintele Consiliului Concurenței a spus că da.
”Am văzut într-adevăr că în perioada în care scad prețurile la produsele de bază, se văd creșteri la alte produse. Undeva marja comercială, câștigurile retailerilor se conservă. Câștigă mai puțin pe produse de bază și ceva mai mult pe alte produse.
Oamenii care cumpăra produse de bază sunt cumva…
Citește mai mult – Sursa Google News
Reclamatii & report: medialux85@gmail.com