Precizările retailerului suedez de mobilă vin după ce compania anunțase că a demarat o investigație internă în contextul în care pe o rețea de socializare a fost postat un mesaj care semnala o „invazie de ploșnițe” în magazinul Pallady.
„Rezultatele raportului preliminar de verificare infirmă infestarea cu ploșnițe sau alți dăunători în toate zonele analizate, incluzând zona de depozitare recuzită, zona comercială sau produsele de larg consum, destinate clienților. Aceste rezultate preliminare au fost confirmate și de concluziile controalelor efectuate de Agenția Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și Direcția de Sănătate Publică (DSP) a Municipiului București”, au transmis reprezentanții din România ai grupului suedez.
„Conform recomandărilor experților furnizorului specializat de servicii, am luat măsuri preventive de dezinsecție adiționale și vom continua să monitorizăm situația în următoarele…
Citește mai mult – Sursa Google News
Reclamatii & report: medialux85@gmail.com