Într-o postare pe Facebook, o femeie din Bacău relatează cum a primit în data de 29 noiembrie o sumă de bani care nu îi aparține și pe care dorește să o returneze proprietarului de drept. Ea a menționat că a încercat să restituie banii, dar nu a reușit prin intermediul băncii. Transferul a fost efectuat de pe platforma Revolut într-un cont euro la Raiffeisen Bank.
În mesajul său, femeia a declarat: „Buna ziua, în data de 29.11.2023, am primit o sumă de bani în contul meu, care nu îmi aparțin. Am anunțat în timp util, dar din păcate problema nu s-a rezolvat. Banii sunt în cont și rog pe cel/cea îndreptățit/ă sau persoana care a făcut viramentul să ia legătura cu mine, dacă se află pe acest grup, și bineînțeles, să îmi spună și să îmi dea toate datele exacte, nume, prenume, sumă, etc… Menționez că transferul s-a efectuat de pe Revolut în euro în contul Raiffeisen Bank. O zi frumoasă tuturor!”
Femeia a pus la dispoziție și un link către postarea sa de pe rețeaua de socializare pentru a evidenția faptul că dorește cu adevărat să găsească și să restituie suma de bani respectivă.
Cei care dețin informații sau pot ajuta la identificarea proprietarului sunt încurajați să ia legătura cu femeia în cauză pentru a rezolva această situație. Este un gest onorabil din partea acestei femei de a încerca să restituie suma de bani persoanei care o deține de drept.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com