Constructorul român Umbrărescu a contractat cei mai mulți kilometri de autostradă și drumuri expres din România. Cu peste 53% din rețeaua contractată și 45% din suma tuturor proiectelor, grupul UMB a atras atenția Asociației Pro Infrastructură. Potrivit ultimelor cifre oficiale furnizate de CNAIR, Umbrărescu a intrat în “Clubul 2% pe lună, alături de repetenții clasei”, cu un progres fizic foarte mic pe cele 5 loturi ale A7 între Domnești și Pașcani.
Loturile de autostradă în lucru și finalizare prezentau un avans fizic ridicat, cu un ritm jalnic. API a subliniat că, în aceste condiții, termenele impuse sunt imposibil de respectat. Chiar și alte șantiere suferă întârzieri, fiind afectate de împrăștierea forței UMB pe prea multe fronturi.
Deși UMB este cel mai puternic constructor din infrastructura rutieră din România, este critica acordată politicului și muncii intense, subliniind că riscul de a-și afecta reputația și de a ieși din termenele contractuale este real. De asemenea, există riscul ca PNRR să nu fie respectat și astfel, să pună în pericol banii și reputația construită în toți anii de muncă.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com